Kísérlet

Akkor tud Simed kísérletezni, ha elérte a tudományos karrier 10. szintjét. Szinte minden tárgyon használható. Jó és rossz következménye is lehet, ezt nem lehet befolyásolni.

Miután rákattintottál egy tárgyra, nagy valószínűséggel megjelenik, hogy kísérletezzen rajta. Ekkor a Sim elővesz egy "fegyvert", körülbelül olyat, mint a behajtónak van, és rálő vele a kiválasztott tárgyra.



Matematikai egyenletek részei szállnak körülötte. A legrosszabb esetben a tárgy eltűnik. Nem lehet visszahozni ingyen, illetve csak újravásárlással. Ekkor egy ilyen üzenetet kapsz:


Olyan is megtörténhet, hogy hangot ad ki a tárgy. Ez nagyon rossz, főleg mert nekem egyszer a riasztó hangját adta ki. De még ezen kívül rengeteg hangot tud utánozni. Lefényképeztem még néhány üzenetet.



Ha egy olyan tárgy mellett megy el Simed, aminél előtte azt írta ki, hogy kellemetlen meglepetésben lesz része annak, aki elmegy mellette, annak különböző rossz hangulatjelzői lehetnek. Például:

- Kiborult
- Megalázott

Mindegyiknél azt írja ki zárójelbe, hogy a tudományos kísérlet miatt.

Ha nem szeretnéd, hogy a tárgy jó/rossz tulajdonságú legyen, kattints rá még egyszer, és ott válaszd a "Fordítsa vissza a tudományos kísérletet". Ekkor megint előveszi a "fegyvert" és rálő. Utána visszaáll eredeti állapotára a tárgy. Természetesen utána is kísérletezgethetsz azon a tárgyon, amelyiken visszafordítottad a kísérletet.


A tippet csabi készítette.

 

 

My Sims Webáruház