Vérfarkas



Ha a vérfarkas meglátogatja a telkünket, üdvözöljük illendőképp.



Töltsünk vele minél több időt, használjuk az elérhető barátkozó opciókat, hogy minél jobban megkedveltessük magunkat. A folyamat azért hosszadalmas, mert a falkavezér nem időzik hosszasan nálunk, és nem kiszámítható, hogy mikor tér vissza legközelebb. Egyesek szerint vonzzák a fák, főleg a fenyők, a gyerekek, véleményem szerint az is, ha dugig van gazzal a kert.



Ha a farkas kellően megszeret bennünket, magától megharap. A szükséges kapcsolatszint mindkettő fél részéről 100/90 kapcsolati pont. Természetesen a farkasét nem látjuk, esetlegesen alacsonyabb lehet, mint a szimünkké, hát ne lepődjünk meg, ha sokáig kell várnunk.



Ha a falkavezér készen áll téged a csapat tagjává tenni, a szimed ikonsorában megjelenik a farkas képe, rajta a Harapdálás opcióval. Ilyenkor ne csináljunk semmit a szimmel, sőt, ha valami mást csinál éppen, ikszeljük ki az ikonsorból a zavaró tevékenységet!



Szimünk gyanútlanul a farkashoz hajol...



És már meg is történt a Nagy Harapás!



Ajaj, ennek még következményei lesznek!



A harapást követő besötétedés után 20 órakor szimünk átváltozik.



Íme, a lycantropizált szim!



Szimünk hajnali 6 órakor fogja visszakapni köznapi külsejét. És ez így megy majd nap nap után, míg az Állatkiképzőtől, vagy a Javasasszonytól vásárolható Lycantróp-B bájitalt el nem fogyasztjuk.

A vérfarkas szimeknek minden egyes átváltozással ugrik egyet felfelé az Erőnlét jártassága.
Kedvességük minden egyes átváltozáskor csökken. (Egyre mogorvábbak lesznek.)
Az éhségük az átváltozáskor nagymértékben lezuhan, viszont a többi szükséglete az éjszaka folyamán alig csökken.
Gyorsabban tanítanak be állatot.
Képesek vonyítani, összehívni a többi farkast.
Képesek más szimeket megtámadni, ezáltal őket is vérfarkassá tenni. (Szintén magas kapcsolati pontszám szükséges hozzá.)
Nem képesek a megjelenésükön változtatni a tükörben, míg farkas alakban vannak.

A tippet készítette: Mazsola

My Sims Webáruház