Saját dolgok a játékban

A játékot különféle egyedi készítésű tartalommal bővítheted. Köztük zene, TV csatornák, kollekciók, szomszédság terep és szomszédság képek.

Zene: A játékban saját zene lejátszásához másold a kívánt .wav vagy .mp3 fájlt a Dokumentunok\EA GAMES\The Sims 2\Music megfelelő mappájába.

TV csatornák: A játékban látható TV csatornákon saját film lejátszásához a másold a kívánt .avi fájlt a Dokumentumok\EA GAMES\The Sims 2\Movies\ megfelelő mappájába. A fájlok sztereo hangbeállítással, 128x128 pixel méretűek legyenek, egyébként torzítottan jelennek meg.

Videojátékok: A videojátékok lejátszásánál saját film lejátszásához egy létező .avi fájlra lesz szükséged. Ezt másold a Dokumentumok\EA GAMES\The Sims 2\Movies\Games\ mappa megfelelő könyvtárába. Nevezd át a saját fájlodat a létező fájlok nevével (játéknév_ATTRACT.avi, játéknév_INTRO.avi, játéknév_P1LOSE.avi, P1WIN.avi, játéknév_P2LOSE.avi, vagy játéknév_P2WIN.avi, ahol a játéknév=bus, ssx, vagy sc4). Próbáld ki simjeiddel az adott játékot a simszámítógépen vagy konzolon, és a képernyőn saját filmjeidet láthatod.

Egyedi szomszédságok a SimCity 4 Terrain felhasználásával: A Sims 2 játékhoz új szomszédságokat hozhatsz létre a SimCity 4 tájképformáló eszközével. Csak kis városokat másolhatsz a The Sims 2 játékba, ezért győződj meg róla, hogy nem közepes vagy nagy méretű várost választottál. A városban legyenek utak, egyébként nem tudod elhelyezni a telkeket a szomszédságban. A használni kívánt .sc4 fájlt másold a Dokumentumok\EA GAMES\The Sims 2\SC4Terrains mappába, majd a szomszédság létrehozó képernyőn válaszd ki a megfelelő várost. Egyedi szomszédságok létrehozásánál kérjük, figyelj a következő szempontokra:
- A legtöbb Isteni módban létrehozott eszköz importálható, például a pálmafák kivételével a növényzet is, de az állatvilág (fauna) nem. A behozott tájak az eredeti SimCity terepek felhasználásával készültek.
- Polgármester módra kapcsolva csak az eredeti SimCity 4 felüljárók vagy az SC4 Deluxe acélhidak, manualisan lefektett egyenes, derékszögben kanyarodó, T és 4-es elágazású utak és utcák importálhatóak Sims 2 szomszédságokba. Az átlósan elhelyezett sinek és utak nem kerülnek az importált városba. Természetesen a többi funkció is kimarad, köztük a zónák, emelt utak/autóutak, épületek, repülőterek és más jellegztességek, stb.

A játékba betöltött szomszédság alap talajtípusa a következő csalással változtatható:
1. A betöltött szomszédságban nyisd meg a csalás ablakot a Ctrl-Shift-C lenyomásával.
2. Írd be:
terrainType Desert (Az aktuális talajtípust sivatagossá változtatja. Ez a csalás kis- és nagybetű érzékeny.)
terrainType Temperate (Az aktuális talajtípust füvessé változtatja. Ez a csalás kis- és nagybetű érzékeny.)

Egyedi szomszédság kép: A főmenüben a szomszédságot jelölő egyedi képet 4:3 arányban, .png kiterjesztéssel mentsd el (ha az arány nem megfelelő, a kép torzítva jelenik majd meg). A fájlt nevezd el N0XX_Neighborhood.png (XX a szomszédság száma legyen), majd helyezd el a szomszédság könyvtárában (például Dokumentuom\EAGames\The Sims 2\Neighborhoods\N004).

Forrás: readme fájl

My Sims Webáruház