Emlékek törlése

Nyissuk meg a simPe programot.

Majd válasszuk a Tools/Neighborhood/Neighborhood browser menüpontot.

Az alábbi ablak fog előugrani. Itt tudjuk kiválasztani a szomszédságot, amelyben a simünk található. Jelöljük ki a szomszédságot, majd nyissuk meg az open-re kattintva.

Ha ezt betöltötte. hívjuk elő a Tools/Neighborhood/Sim browser menüpont segítségével a simeket.

Egy ablak fog előugrani, ahol nincs más dolgunk, mint megkeresni és kijelölni a simet, majd az open-re kattintva megnyitni az adatlapját. ( Felül, ahol ki van emelve a képen, szabályozhatjuk a pipák segítségével, hogy mennyi és milyen jellegű simeket mutasson. Balról jobbra: Játszható karakter, Városlakó, NJK, Nem szerkeszthető.  Könnyebben megtalálható a keresett sim ha nevének kezdőbetűjét beütjük a billentyűzeten mindaddig ismételve ezt, amíg fel nem bukkan a várva-várt arc.)

Ha betöltötte a simet, a More feliratra kattintva találhatjuk meg az Open memories  menüpontot. Nyissuk meg. Fontos: ezután egész sokáig is tölthet, türelmesen várjunk, akkor is ha úgy tűnik befagyott az ablak.

A következő kép a számítógép képernyőjén egyben fog megjelenni, de hely hiányában kettévágtam, értelemszerűen a felső kép bal  oldalon lesz látható a simPe-ben , az alsó pedig jobb oldalt. A görgető segítségével kell állítani a memóriasort, így tudjuk kikeresni a törölni kívánt emléket. Az alsó képen  2-es szám alatt jelölt területen görgessünk le szintén, hogy láthatóvá váljon a remove gomb. (Egyébként a könnyebb kezelhetőség érdekében meg is növelhetjük az emlékeket mutató ablak méretét, ha a pirossal jelölt rész bármelyik pontjára ráhelyezzük az egeret, ekkor a nyíl átalakul egy méretező eszközzé) Plusz: A felső képen egyébként láthatjuk, hogy nem csak a választott sim, de a többi vele élő sim memóriájának átalakítására is lehetőség nyílik, velük most azonban nem foglalkozunk.



Ha megtaláltuk a törölni kívánt elemet, akkor jelöljük ki, ennek menete az egyes pont alatt a felső képen látható, majd ezután kattintás a remove gombra, ez utóbbi a kettes pont alatt látható, az alsó képen. (Az előzőhöz hasonlóan itt is kettévágtam a képet, de ez szintén egyben lesz a számítógép képernyőjén a fenti bal oldalt a lenti kép pedig jobb oldalt.) Végül harmadik lépésként tehát a 3. pont alatt kattintsunk a commit gombra - ennek részletei az alsó képen láthatóak.

 

Bár az előbb már klikkeltünk a commitra  (összegzés gombra ) előfordulhat, -  nálam rendszeresen - hogy megkérdezi a simPe, hogy menteni akarunk e, úgyhogy ha netalán felugrana a kis lenti ablak a yes gombra kattintsunk kilépésnél.

 

A tippet Csillag készítette.

My Sims Webáruház